Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat

Va defensar la seva innocència a la reunió del Consell d'Administració celebrada ahir
Joan Gual de Torrella no té intenció de dimitir, de moment. Ho va manifestar ahir a la primera reunió del Consell d’Administració d’Autoritat Portuària des que va ser detengut. Segons ha pogut saber IB3, a la trobada, va defensar la seva actuació com a president d’aquesta entitat. Va dir que podria haver comès algun error, però va assegurar que no hi ha corrupció en aquest organisme des que ocupa el càrrec.
Gual de Torrella mantè que no ha repetit antics errors com reunir-se amb les empreses que s’han presentat a les concessions d’amarraments abans de fer les adjudicacions. Tampoc, diu, no ha rebut els informes tècnics de les concessions abans que la resta de membres del consell d’administració per evitar disposar d’aquesta informació. Gual de Torrella es va lamentar del dany que aquesta investigació ha fet a Autoritat Portuària i de la desaparició de la presumpció d’innocència que, considera, implica una operació mediàtica com aquesta. Assegura que el cas està sota secret de sumari i que desconeix exactament perquè se l’investiga tret del que ha vist a la premsa. Està a l’expectativa de l’evolució del procediment judicial.
Una de les adjudicacions que estan sota la lupa de la fiscalia anticorrupció és la concessió dels amarraments al Moll de Ponent de Maó. El també detingut director d’Autoritat Portuària, Juan Carlos Plaza, va explicar ahir que no era necessari fer un concurs públic perquè l’adjudicació era temporal, però tot i així es va decidir fer el concurs perquè es poguessin presentar més empreses i donar una major transparència al procediment.
Alguns representants dels Consells insulars presents a la reunió varen mostrar el seu suport a Gual de Torrella perquè consideren que ha beneficiat la relació entre els ajuntaments i l’Autoritat Portuària i que ha millorat la imatge d’aquesta institució. Els vocals de Més a la reunió, Neus Truyol i Antoni Alorda, no plantejaren la dimissió del president, encara que la formació a la qual pertanyen sí que ho ha demanat.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
L'accident mortal ha ocorregut en una via no permesa per a vianants; la víctima encara no ha estat identificada
Un home, que ha patit cremades greus i està en estat crític a l'UCI de Can Misses, serà traslladat a Madrid