Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Qui va ser president del Consell de Menorca quan se'n va aconseguir la declaració, considera que és moment d’aturar-se a pensar en què s’ha fet i en els reptes de futur
L'expresident del Consell de Menorca Joan Huguet als estudis d'IB3 Ràdio avui al programa 'Al dia Menorca'.
158Qui va ser president del Consell de Menorca quan es va aconseguir la declaració de l’illa com a Reserva de Biosfera, Joan Huguet, reclama obrir un gran debat social per reflexionar sobre el futur d’aquest reconeixement de la UNESCO que generi un ampli consens per a la pròxima dècada.
Coincidint amb el compliment del 25è aniversari de la Reserva, Huguet, que ha passat pels micròfons del programa ‘Al dia Menorca’ d’IB3 Ràdio, considera que és moment d’aturar-se a pensar en el que s’ha fet i en els reptes que cal afrontar els pròxims anys.
Així mateix, l’expresident ha recordat que la declaració ha evitat la urbanització de zones emblemàtiques com Cala en Turqueta, el Pilar, Trebalúger i Macarella, entre d’altres. També ha volgut reivindicar el Pla de Desenvolupament Sostenible que es va elaborar en el seu moment. Sosté que és moment de recuperar-lo i actualització perquè és vigent.
L’expresident del Consell i exvicepresident del Govern ha puntualitzat que la declaració de Reserva de Biosfera no implica convertir-se en una reserva índia i que, per tant, cal equilibrar la protecció del medi amb l’activitat econòmica. Ho ha dit en un cara a cara amb el coordinador territorial del GOB.
Tots dos es veuran les cares cada mes al magazín ‘Al dia Menorca’ per debatre sobre diferents aspectes d’actualitat.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació