Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El nedador solleric també vol aconseguir la mínima per als 200 estils
Joan Lluís Pons descansa aquests dies a ca seva, a Sóller, amb la tranquil·litat d’haver fet els deures. El nedador mallorquí ha aconseguit la mínima per als Jocs Olímpics de Tòquio als 400 metres estils.
El solleric va acabar el campionat d’Espanya de Sabadell amb una mínima olímpica i dos títols de campió. Ara, a l’Europeu d’Hongria, el gran objectiu serà classificar-se per a Tòquio també als 200 metres estils.
Joan Lluís Pons també aspira a guanyar el títol en la seva especialitat. No ha estat, però, un any gens fàcil. El mes de gener el mallorquí es va contagiar de covid.
Ara, l’esportista balear repetirà presència olímpica amb l’objectiu d’arribar novament a una final olímpica com a Rio 2016.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús