El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
En aquest temps ha aconseguit ampliar el nombre de persones que en formen part i atraure a la banda músics cada vegada més joves
Joan Mesquida ha complert 25 anys com a director de la Banda Municipal de Música de Ciutadella. En aquest temps ha aconseguit ampliar el nombre de persones que en formen part i atraure a la banda músics cada vegada més joves.
Fa 25 anys que Joan Mesquida va posar-se al capdavant de la Banda Municipal de Ciutadella, no hi havia gaires possibilitats d’estudiar música de manera reglada. Per això es va trobar un grup poc nombrós i de franja d’edat elevada. La situació ara és del tot diferent: “Avui en dia som 80 músics, amb una base molt potent d’una banda jove i una banda infantil. I tot això és gràcies a l’Escola de Música i la feina que es fa des de ben petits”, explica Mesquida.
Creixement i renovació generacional per a una banda que assumeix cada vegada més responsabilitats. Mesquida explica que per a ell ha suposat “un procés de maduresa en l’àmbit personal, juntament amb la banda, o també una pressió que et poses tu mateix. Tu pots dirigir la banda d’una manera o pots anar cercant reptes de cada vegada més importants”
En aquests 25 anys, en Joan ha emprès molts projectes musicals, però també un repte humà, individual i col·lectiu, en l’entorn d’una banda que és Ciutadella en tota la seva essència. “La banda per Ciutadella representa la banda sonora del poble perquè qualsevol activitat que feim, allà hi som nosaltres; sigui Setmana Santa, Sant Joan… Totes aquestes emocions que sent la gent durant les festivitats, nosaltres hi posam música”, diu Mesquida.
Emocions i màxima concentració a la sala multifuncional de Ciutadella on la banda assaja les actuacions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits