El mallorquí no amaga la seva il·lusió per continuar sumant triomfs amb l'escuderia japonesa
Joan Mir ja llueix els colors d’Honda, el seu nou equip per aquesta propera temporada. El palmesà no amaga que arriba a l’escuderia japonesa amb molta il·lusió i preparat per aconseguir grans èxits. “Quan canvies d’equip has de conèixer als nous membres de l’equip i també la dinàmica, que és un poc diferent. M’haurè d’aconstumar. Afront aquesta etapa de la meva carrera com a decisiva: pot sortir tot molt bé o malament. Arrib a Honda en molt bon estat de forma i amb moltes ganes i crec que podem fer coses importants”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura