L’home que va intentar captar menors despullat en un vehicle abandona Menorca
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa

El ciutadellenc i la ferrerienca gestionen els desnivells inicials de la prova i s'adjudiquen la victòria
És una cursa de recorregut curt, però exigent des de l’inici. Un bon entrenament per a les pròximes proves de fons del calendari menorquí. Rampes del quince per cent són les que han saludat els 150 participants de la tretzena edició de la Cursa del Camí Reial, a Ferreries.
Són 10 mil 500 metres, mescla d’asfalt i camins rurals, exigents des de l’inici. Joan Moreno ha creuat la meta en 36 minuts i 14 segons i Maria Pallicer ho ha fet en 40 minuts i 33 segons, com a primers classificats. Dani Pieres, Ivan Canet, María Fiol i Katty Holguín han completat els respectius podis.
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Es coneix com a Verifactu i, segons la normativa antifrau, estan obligades a incorporar-lo a partir de l'any que ve