Dues dones mortes en un accident de trànsit a Formentera
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'atleta donarà prioritat a aquesta prova, tot i que també vol competir als 400
162
Canvi de plans respecte dels Jocs de Rio de Janeiro per a Joan Munar. L’atleta s’entrena aquests dies per aconseguir la marca mínima que el dugui als seus tercers Jocs Paralímpics. El mallorquí, que el 2016 va ser quart a la final dels 400 metres llisos, vol tornar a competir en aquesta prova a Tòquio, però la seva prioritat serà la dels 100 metres. Els motius els ha explicat al programa Esports 3 d’IB3 Ràdio: “És un canvi important, però mentre la meva malaltia visual m’ho permeti, vull intentar aconseguir fites corrent tot sol”. Munar afegeix: “Puc cobrir la recta de l’hectòmetre sense ajuda, però per fer els 400 metres necessit un guia al costat per fer la volta a la pista”.
En el seu cas, l’aturada forçada per la pandèmia del coronavirus i l’ajornament dels Jocs han augmentat les seves opcions de ser a Tòquio: “Just abans del confinament començaven les competicions importants per treure la marca mínima i no era fàcil”, ha dit en referència a una lesió que ha arrossegat durant any i mig. Ara l’objectiu és clar: “A Rio volia arribar a la final i vaig quedar molt a prop del bronze, així que ara he de lluitar per les medalles”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació