Desarticulada una presumpta cèl·lula jihadista a Palma
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
El que més trobarà a faltar el porrerenc és poder jugar amb el suport de l'afició mallorquinista
Jugar com a metàfora d’una victòria contra la COVID-19, aquesta és la idea que té al cap Joan Sastre. El lateral porrerenc del Mallorca es mostra molt preocupat per la salut dels esportistes però no amaga les ganes de tornar a competir.
A més Sastre assegura que si finalment es reprèn el campionat de lliga el que més trobarà a faltar durant l’enfrontament és el suport de l’afició mallorquinista.
Tot i encara no saber si podran jugar o no, el porrerenc ens explica que el tècnic Vicente Moreno no els ha deixat de mostrar videos del Barça, el seu proper rival, durant el confinament.
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors
Segons fonts de la Policia Nacional, planejava un atemptat de gran envergadura a Espanya