L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El conseller corporatiu de RIU Hotels assegura que no és sostenible el nivell de pressió sobre determinats indrets com Es Caló des Moro
El conseller corporatiu de Riu Hotels, Joan Trian Riu, ha destacat avui al programa “Al Día” d’IB3 Ràdio que tots els esforços de la companyia se centren en no haver de fer un expedient de regulació d’ocupació malgrat la crisi econòmica causada per la pandèmia. Assegura que tenen el 95 per cent dels seus hotels oberts en el món, però que només els seus establiments de Mèxic tenen ocupacions similars d’abans de la Covid. En aquest sentit, ha afirmat que estan fent sacrificis molt forts per no haver de passar d’ERTOS a EROS.
La temporada d’estiu a les Illes
Joan Trian pertany a la quarta generació de Riu. Ha assegurat que “la temporada d’enguany a les Illes no s’ha acostat a la del 2019”. Ha dit que a zones com Platja de palma i S’Arenal la temporada ha estat millor al dependre del mercat alemany. En canvi, a zones on predomina el britànic com Magaluf la durada ha estat molt curta.
Allargar la temporada
El conseller corporatiu ha afirmat que ara mateix és molt complicat fer pronòstics perquè les reserves són de darrera hora. Creu el mercat britànic pot donar una empenta perquè fins fa poc eren els que han tengut més restriccions per venir. En tot cas, ha dit que Riu” intentarà tenir 2 0 3 hotels oberts a la Platja de Palma durant l’hivern”.
TUI
Socis de l’operador turístic TUI des de fa dècades, Joan Trian ha explicat que malgrat les dificultats financeres del gegant alemany, no creu que pugui succeir el que va passar amb la fallida de Thomas Cook. Diu que el govern alemany està posant el recursos necessaris per evitar aquest fet. També ha assegurat que la compra per part de Riu de la participació de TUI a 19 hotels de la companyia es va fer per ajudar al turoperador a tenir més liquiditat, però que haurien preferit “quedar com estàvem”.
Massificació turística
Sobre les imatges de saturació que s’han vist aquest estiu a indrets com es Caló des Moro a Santanyí, Trian Riu ha dit que “no és sostenible el nivell de pressió sobre determinats indrets perquè el model turístic ha de ser sostenible”. Ha assegurat també que el comportament dels turistes ha de ser més cívic per evitar una imatge que no ens convé.
La recuperació definitiva
Trian Riu creu que la temporada del 2022 serà la de la recuperació generalitzada i que en el 2023 ja podem parlar de normalitat al sector turístic. Ha afirmat que en aquests moments el 60 per cent de les vendes de RIU corresponen a venda directa mitjançat les pàgines web de la companyia.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues