Una nina anomenada Olivia, primer nadó nascut a les Balears el 2026
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Recull el seu testimoni en un llibre que ha presentat aquest dimarts al Bar Flexas de Palma
Així arrencava el primer Festival Internacional de Benicàssim l’any 1995. Potser ningú no sabia que s’estava sembrant la llavor del canvi, d’una nova manera d’entendre la música en directe al país.
El mallorquí Joan Vich va començar despatxant copes a la primera edició FIB. L’any 2019, n’era el codirector. Durant 25 anys, ha passat cada estiu arrelat a Benicàssim. Convivint amb llegendes com els germans Gallagher, Leonard Cohen, Lou Reed o Amy Winehouse. “Ara qualsevol persona jove no pot concebir un estiu sense anar a un festival, i això neix l’any 1995 al FIB”, explica Vich.
Amb aquesta crònica emocional, Joan Vich tanca la seva etapa al FIB. Un llegat a tenir en compte en una època en què els estius tenen gust de festival.
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario