Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Recull el seu testimoni en un llibre que ha presentat aquest dimarts al Bar Flexas de Palma
Així arrencava el primer Festival Internacional de Benicàssim l’any 1995. Potser ningú no sabia que s’estava sembrant la llavor del canvi, d’una nova manera d’entendre la música en directe al país.
El mallorquí Joan Vich va començar despatxant copes a la primera edició FIB. L’any 2019, n’era el codirector. Durant 25 anys, ha passat cada estiu arrelat a Benicàssim. Convivint amb llegendes com els germans Gallagher, Leonard Cohen, Lou Reed o Amy Winehouse. “Ara qualsevol persona jove no pot concebir un estiu sense anar a un festival, i això neix l’any 1995 al FIB”, explica Vich.
Amb aquesta crònica emocional, Joan Vich tanca la seva etapa al FIB. Un llegat a tenir en compte en una època en què els estius tenen gust de festival.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106