L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El gran triomfador va ser el coreògraf canari Daniel Abreu per la seva obra 'La desnudez'
La gala dels premis Max tingué un marcat accent balear. L’autor teatral Joan Yago, que resideix entre Mallorca i Barcelona, va obtenir el guardó de ‘Millor autoria revelació’ per ‘Fairfly‘. El muntatge també va guanyar el premi a ‘Millor espectacle revelació’.
‘Fairfly’ és una producció de la companyia La Calòrica, en la que també participen les mallorquines Júlia Truyol i Esher López, coneguda pel seu paper a la sèrie d’IB3 ‘Mai Neva a Ciutat‘. Sèrie de la que va ser guionista Joan Yago. La seva obra premiada és la història de quatre amics que es llencen a una aventura empresarial després de patir un ERO.
L’edició número 21 dels premis Max, celebrada a Sevilla, comptà amb la presència del nou ministre de Cultura, i tingué un marcat caràcter reivindicatiu. El màxim guardonat va ser el coreògraf canari Daniel Abreu, que va fer un triplet. Amb la seva obra ‘La desnudez‘, Abreu va aconseguir el millor espectacle de dansa, el millor intèrpret masculí de dansa i la millor coreografia.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues