Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
El gran triomfador va ser el coreògraf canari Daniel Abreu per la seva obra 'La desnudez'
La gala dels premis Max tingué un marcat accent balear. L’autor teatral Joan Yago, que resideix entre Mallorca i Barcelona, va obtenir el guardó de ‘Millor autoria revelació’ per ‘Fairfly‘. El muntatge també va guanyar el premi a ‘Millor espectacle revelació’.
‘Fairfly’ és una producció de la companyia La Calòrica, en la que també participen les mallorquines Júlia Truyol i Esher López, coneguda pel seu paper a la sèrie d’IB3 ‘Mai Neva a Ciutat‘. Sèrie de la que va ser guionista Joan Yago. La seva obra premiada és la història de quatre amics que es llencen a una aventura empresarial després de patir un ERO.
L’edició número 21 dels premis Max, celebrada a Sevilla, comptà amb la presència del nou ministre de Cultura, i tingué un marcat caràcter reivindicatiu. El màxim guardonat va ser el coreògraf canari Daniel Abreu, que va fer un triplet. Amb la seva obra ‘La desnudez‘, Abreu va aconseguir el millor espectacle de dansa, el millor intèrpret masculí de dansa i la millor coreografia.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments