Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El duet rebrà el Premi Ciutat de Palma de Música pel disc "Paradís". Un guardó que ja reberen pel seu anterior disc "Folk souvenir"
Ni mapes, ni camins preestablerts. Només curiositat i juguera. Aquest és el “lait motiv” del procés creatiu que Joana Gomila i Laia Vallès seguiren per la composició i gravació de “Paradís”, guardonat amb el Premi Ciutat de Palma.
És la segona vegada que es fan amb aquest guardó, el qual aconseguiren l’any 2016 amb el disc “Folk Sovenir“, treball que tot i comptar amb pinzellades d’electrònica es basava sobretot amb la música d’arrel. Ençataven així un camí alliberador cap a la música experimental que es va confirmar amb “Paradís”, un disc conceptual que gira entorn de la necessitat d’enfortir llaços com a comunitat i el perill de la dependència del turisme, un sistema econòmic i cultural heretat amb poc marge de canvi. Ara ja treballen en nou material d’estudi, un recull de textos que Joana Gomila ha escrit durant diversos viatges en vaixell i avió i que ara volen musicar en format d’ spoken word, i que preveuen incloure a una edició doble i en vinil de “Paradís”.
Tot i la pandèmia el duet Laia Valles i Joana Gomila ha pogut realitzar una vintena de concerts per presentar “Paradís”. Un format, el de duet, que ja els hi ha donat moltes alegries i que pretenen seguir explorant.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat