Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

A "Paradís" l'artista manacorina reflexiona sobre la seva relació amb Mallorca
Els sons digitals i mecànics dels sintetitzadors de Laia Vallès fan eclosió per crear l’univers on la veu i les lletres de Joana Gomila han donat vida a “Paradís”. Un disc en què l’artista manacorina reflexiona sobre la seva relació amb Mallorca i en el qual s’allunya intencionalment de “Folk Souvenir”, el seu anterior treball.
El “Paradís” de Joana Gomila va omplir anit passada la sala Petita del Teatre Principal de Palma amb un espectacle lumínic i sonor, amb el qual va donar el sus a la gira presentació d’aquest nou treball.
La pròxima aturada serà a Barcelona, el pròxim mes de febrer.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases