Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Va caure al fossat per la part frontal de l'escenari durant el concert que anit donava amb Joan Manel Serrat al Wizink Center de Madrid
Joaquín Sabina ha hagut de ser operat d’urgència d’un vessament cerebral després de caure al concert que aquest dimecres donava amb Joan Manel Serrat al Wizink Center de Madrid.
Just després d’haver caigut al fossat per la part frontal de l’escenari va ser el mateix cantautor qui va sortir per explicar que havia sofert un fort cop a l’espatlla esquerra i que havia de cancel·lar el concert.
En una primera diagnòsi, els metges li van detectar tres fissures “netes i sense desplaçament” a l’espatlla i després de passar la nit en observació, li han trobat un petit traumatisme cranial pel qual ha estat operat.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació a l'Hospital Sant Joan de Déu
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992