Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Va caure al fossat per la part frontal de l'escenari durant el concert que anit donava amb Joan Manel Serrat al Wizink Center de Madrid
Joaquín Sabina ha hagut de ser operat d’urgència d’un vessament cerebral després de caure al concert que aquest dimecres donava amb Joan Manel Serrat al Wizink Center de Madrid.
Just després d’haver caigut al fossat per la part frontal de l’escenari va ser el mateix cantautor qui va sortir per explicar que havia sofert un fort cop a l’espatlla esquerra i que havia de cancel·lar el concert.
En una primera diagnòsi, els metges li van detectar tres fissures “netes i sense desplaçament” a l’espatlla i després de passar la nit en observació, li han trobat un petit traumatisme cranial pel qual ha estat operat.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys