Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Els concerts d'Any Nou seran demà a les 7 de l'horabaixa al Trui Teatre i dissabte a les 7 i mitja a l'Auditori de Manacor
La veu de Mirella Hagen creix i s’amaga així com mana l’obra, que per aquest concert dirigeix de manera magistral el músic Joji Hattori. El músic i directror japones va ser codirector de l’OSIB durant 5 anys és un dels col·laboradors habituals de l’orquestra. Per això, assegura Hattori, tornar a l’illa i treballar amb els músics de l’OSIB és sempre un plaer.
De les òperes de Puccini als valsos de Johann Strauss fill, que tant agraden Hattori i que de ben segur faran vibrar el públic que, tot i les restriccions, demà gaudirà d’aquest concert. Un espectacle on, ha dit Hattori que “la segona part serà més típica, amb un grapat de vals vienesos inclòs alguns dels més preferits de Johan Strauss. També tendrem la meravellosa solista, la soprano Mirela Hagen, amb la qual interpretarem algunes àries i operetes, fins i tot cantarà una peça en castellà”.
Els concerts d’Any Nou de la Simfònica seran demà a les 7 de l’horabaixa al Trui Teatre i dissabte a les 7 i mitja a l’Auditori de Manacor.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat