Els conductors professionals podran accedir a la jubilació anticipada
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits

'Jon Braun' va presentar ahir dissabte a Formentera i aquest diumenge a Eivissa
La companyia de teatre de titelles Anita Maravillas representa a les Pitiüses la seva obra “Jon Braun”. Aquest dissabte els més menuts de Formentera ja van poder gaudir d’aquesta història que amb tan sols 50 minuts de durada, quatre personatges i molta imaginació va aconseguir transmetre als espectadors la importància de l’amor davant les adversitats. Aquest diumenge Jon Braun arriba a Eivissa a les 18,00 hores al centre cultural de Jesús.
Ells són Jon i el seu germà Melintxe. I elles, Miren i Valentina, i són les qui donen vida a aquests dos personatges que, a mode de western, ens conten la història de dos germans separats per la guerra.
L’espectacle va concentrar els més petits de l’illa i aquestes van ser les seves reaccions a la sortida.
En moltes ocasions els fills són l’excusa perfecta per als adults per gaudir d’aquestes representacions.I, sens dubte, els pares també van quedar fascinats.
I avui Jon Braun arriba a Eivissa. A les 6 de la tarda, petits i grans podran gaudir d’aquesta història al centre cultural de Jesús.
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
El conductor del tractor ha resultat il·lès
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament