Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
L'eivissenc, que ha aconseguit dues plates i un bronze, ja té la mirada posada al campionat del món de Xipre.
Jonás Souto acaba d’aconseguir un triplet de medalles al campionat d’Europa Júnior de Billar. L’eivissenc ha tornat dels Països Baixos amb dues plates i un bronze.
Souto ja pensa en properes gestes. Té 17 anys i al novembre es pot convertir en el primer eivissenc que participi a un campionat del món. A Xipre competirà en la modalitat de bola-9. Tot i la seva carrera meteòrica, el billarista pitiús reconeix que obrir-se camí en aquest esport és complicat.
Per primera vegada, això sí, Souto començarà a tenir el suport d’una reconeguda marca en aquest esport. Un premi que arriba després de tota una joventut jugant al billar. Una aventura que va començar gràcies a Manolo, parella de sa mare, que regenta el Club Billar Eivissa Ilusions Pool.
Tenint en compte la dificultat que té dedicar-se a aquest esport de forma professional, Souto vol compaginar la seva passió pel billar amb un grau mitjà de patró de vaixell. Sap que és difícil, perquè cada tres setmanes té competició, però perfectament compatible.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat