Els fusters adverteixen del retrocés de la persiana, en favor del vidre i l’alumini
Les noves tendències en disseny arraconen un element sostenible vinculat a la tradició arquitectònica de les Illes
60 atletes van recórrer els 72 quilòmetres d'aquesta prova
A les 9 del matí arrencava una nova edició de la Formentera All Round Trail-HG amb la presència de 60 corredors disposats a recórrer tota l’illa. Una aventura que travessa els punts més emblemàtics de la Pitiüsa menor i que posa a prova tots els participants per la calor i la duresa dels trams.
Després de 6 hores 41 minuts de portar el cos al límit i marcar la diferència des del principi, Jonatan Sanabria travessava la línia de meta i es proclamava guanyador en la categoria masculina.
La campiona nacional i gran favorita, Azara García, es proclamava guanyadora indiscutible en categoria femenina marcant un temps de 7 hores 5 minuts.
L’estampa de tornar a veure una Formentera plena de corredors ha estat el veritable triomf.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les noves tendències en disseny arraconen un element sostenible vinculat a la tradició arquitectònica de les Illes
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat
Són dades del Ministeri de l'Interior, que afirmen que on més puja és a Inca i on baixa, a Manacor