Es podrà veure l’eclipsi solar des de ca meva?
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
El fotògraf i escriptor català exposa una antologia de les imatges més impactants que ha fet a Àfrica al llarg de 40 anys
Això és la història d’un somni, el somni que tenia Jordi Esteva des de ben petit: conèixer les cultures africanes. I amb 73 anys mira enrere, feliç d’haver-ho aconseguit. Fruit d’això presenta ‘Viatge a un món oblidat’ a la Fundació Toni Catany. És un recull antològic de les imatges que ha fet Esteva al llarg de 40 anys de viatges. Hi ha fotografies, llibres i també bocins de documentals que es projectaran complets al llarg dels mesos que romandrà oberta l’exposició.
Han estat anys de conviure amb gent de països com Egipte, Ghana i la Costa d’Ivori, per viure i captar moments tan especials com els rituals de trànsit. Esteva no es considera ni viatger ni aventurer, sinó un escriptor que capta també amb la càmera tot allò que veu i que vol explicar.
Ho complementa tot plegat una fotografia que el seu amic Toni Catany va fer a Ghana i que té molta història darrere. Qui la vulgui conèixer ho podrà fer fins al mes de maig a la Fundació Toni Catany de Llucmajor.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
El col·lectiu d'infermeres defensa les competències de les professionals en tasques de gestió
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets