Detengut un professor interí d’un institut d’Artà per presumptes tocaments a una alumna
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
Encara li queda un any de júnior i ja és doble campió d'Espanya de la categoria
Una de les majors promeses del kickboxing espanyol és l’eivissenc Jordi Marí. Recentment, campió d’Espanya júnior en dues categories. Diuen els que treballen al costat seu que no té sostre. Pràcticament s’ha criat a un gimnàs. El Budoka d’Eivissa és la segona casa de Jordi Marí.
Amb 17 anys, encara li’n queda un de júnior, però ja té els títols estatals de light contact i point fight.
Marí està en progressió constant mentre el kickboxing lluita per ser esport olímpic. Un fet que podria confirmar-se a Los Angeles 2028, qui sap, si amb Jordi en la lluita.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals