El grup popular de cantaires de Maó Va Gros celebra enguany 15 anys
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer

"Les millors fotografies que podria haver fet, no les he pogut fer perquè estava pendent de l'avió i no de la càmera"
El fotògraf i pilot, Jordi Martin
140La càmera del pilot d’aerolínies Jordi Martin ha fet fotos aèries espectaculars. “L’afició per a la fotografia em ve del fet de voler explicar a la gent tot el que veig des de l’avió. Després em vaig anar especialitzant en fotografia meteorològica”, explica Martin.
El pilot assegura que la seva feina principal quan està a l’avió és garantir la seguretat del vol, l’eficiència del mateix i el confort del passatge. Per aquest motiu assegura que les millors fotografies que podria haver fet, no les ha pogut fer perquè estava pendent de l’avió i no de la càmera. Tanmateix, en certs moments, quan Jordi Martin viatja com a passatger a la cabina de l’avió o fa algun vol de supervisió, aprofita per fer fotografies.
Els paisatges plens de contrastos de les Illes i particularment de la Serra de Tramuntana captiven a Jordi Martin que declara que Balears “és un molt bon lloc per fer fotografia des d’un avió”.
Una de les fotografies que més bona acollida ha tingut a les xarxes socials és la d’un dia que feia tempesta, a la zona d’Andratx, quan per casualitat, en un moment en què hi havia l’arc de Sant Martí, va sortir un vaixell de Baleària.
Les fotografies de Jordi Martin es poden veure a Twitter i a Instagram. El seu perfil és Office With Views.
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
La del Budoka, cinc vegades campiona d'Espanya, participa en l'Europeu juvenil en pocs dies