Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
El ciutadellenc pateix atàxia, una malaltia rara, que afecta la coordinació corporal i la vista
El ciutadellenc Jordi Pons Capó ha començat la volta a Menorca pel Camí de Cavalls per donar a conèixer la seva malaltia, l’atàxia episòdica, una malaltia rara que provoca, entre d’altres símptomes, pèrdua de mobilitat i visió. I ja ha recaptat 3.500 euros d’empreses i particulars. Els donarà per a la investigació de l’esclerosi múltiple.
A Jordi Pons li van diagnosticar atàxia amb 33 anys. Feia feina de monitor d’esquí de dia i cambrer de nit. L’estrès laboral va treure a la llum la malaltia que tenia des que era petit. Va arribar a tenir 8 brots en un mes, que es desencadenen amb les emocions negatives.
El recorregut que ha iniciat aquest dimecres pel Camí de cavalls té molt de suport, tant durant el trajecte, com en aportacions econòmiques. Jordi Pons ha pres la medicació abans de començar i es troba en bon estat físic. Preveu culminar la volta diumenge, dia del seu 54 aniversari, com ho tenia previst.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Una fira amb més dies, més activitats i el doble de pressupost