Un miler de persones, afectades per una apagada elèctrica a Platja de Palma
Alguns establiments comercials quantifiquen les pèrdues en milers d'euros
Els quatre darrers empats sentencien l'entrenador català, que romandrà a la secretaria tècnica
Jordi Roger ha deixat de ser l’entrenador de l’Atlètic Balears en presentar avui la seva dimissió, que ha estat acceptada pel club. El propietari Ingo Volckman continuava apostant pel tècnic català, però l’empat contra la Societat Esportiva Logronyès i l’ambient tens viscut a l’Estadi han precipitat el canvi a la banqueta. El conjunt balearico es troba en posicions de descens.
Jordi Roger tanca la segona etapa com a entrenador blanc-i-blau. Això sí, romandrà al capdavant de la secretaria tècnica. Juntament amb Patrick Messow cercarà el seu substitut. El fins ara segon entrenador, David Sierra, es fa càrrec de l’equip de manera interina i seurà diumenge a la banqueta, al duel contra el filial de l’Athletic Club.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Alguns establiments comercials quantifiquen les pèrdues en milers d'euros
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106