Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L'actual president de la formació 'Actúa Baleares' assenyala que la condemna "serveixi d'exemple perquè aquest tipus de delinqüents sàpiguen que els seus greus delictes, en democràcia, tenen conseqüències"
Membres d''Actúa Baleares', formació política en què Jorge Campos n'és fundador, el dia de la presentació.
126L’expresident del Círculo Balear, Jorge Campos, s’ha mostrat satisfet per la confirmació aquest dimarts de la condemna a 3 anys i mig de presó del raper Valtonyc per, entre altres delictes, amenaçar-li, i ha considerat que la resolució del Suprem és una victòria democràtica. “No solament he guanyat jo aquest llarg procediment, ha guanyat el nostre sistema democràtic”, ha afirmat l’actual president d”Actúa Baleares’ en un comunicat en el qual exigeix la dimissió de tots els càrrecs polítics que donen suport al raper mallorquí, que a més de per les amenaces ha estat condemnat per enaltiment del terrorisme i calúmnies i injúries greus a la Corona.
Campos recorda que va ser la seva denúncia la que va obrir el procés que ha conclòs amb una condemna ferma a presó del raper mallorquí que confia que “serveixi d’exemple perquè aquest tipus de delinqüents sàpiguen que els seus greus delictes, en democràcia, tenen conseqüències”. “Els que creiem en la democràcia i en la tolerància avui estem d’enhorabona. Espero rebre les disculpes de tots aquells que han intentat convertir al botxí en víctima”, incideix el dirigent anticatalanista.
En nom d”Actúa Baleares’, formació política que Campos n’és fundador, reclama la immediata dimissió dels càrrecs públics del PSOE, Podem, IU i MÉS que s’han solidaritzat amb Valtonyc, entre els quals cita a Pablo Iglesias, Ada Colau, Biel Barceló, Gabriel Rufián, Bel Busquets, Bel Oliver i David Abril.
Així mateix, la nova formació d’extrema dreta –que es troba ara impugnat pel partit d’esquerra ‘Actúa’– reclama “expedients disciplinaris” al rectorat de la UIB i a la direcció de l’Institut de Santa Margalida per permetre un homenatge i una xerrada de Valtonyc, respectivament.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit