Els sindicats preparen la vaga general per a l’11 de novembre
Els sindicats rebutgen que sigui una vaga il·legal, com denuncia la patronal
El concert serà enregistrat per formar part de la banda sonora d'un documental sobre el Jorge Pardo
Jorge Pardo, reconegut com el Millor Músic de Jazz l’any 2013 i Premi de la Música i les Arts l’any 2015, és aquests dies a Palma preparant el concert que oferirà el pròxim dimecres juntament amb Es Gremi Jazz Orquestra, una nova formació dirigida per Toni Cuenca i formada per alguns professors i alumnes d’Es Gremi.
Jorge Pardo és considerat el millor saxofonista i flautista flamenc de la història i ha treballat amb figures cabdals com Paco de Lucía, Camarón del a Isla o Chick Corea. Prop de 200 alumnes de centres escolars han pogut gaudir avui de l’assaig que han duit a terme Pardo i la banda. És una de les activitats en què han participat avui els joves i que s’emmarquen dins la programació del Festival de Jazz de Palma
El concert de Jorge Pardo acompanyat des Gremi Jazz Orquestra se celebrarà aquest dimecres a les 21.30 del vespre a la sala Es Gremi, a Palma.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els sindicats rebutgen que sigui una vaga il·legal, com denuncia la patronal
Les imatges enregistrades pel cineasta menorquí als anys vuitanta s'han digitalitzat i tornen a veure la llum a Ciutadella
El jutge li retira el passaport i el prohibeix sortir de l'illa