“Focus Balear” és el nom que rep la secció de l’Ibizacinefest dedicada al curtmetratge illenc. Ha començat amb un col·loqui amb alguns dels directors i directores, per després visionar un total d’onze curtmetratges rodats arreu de les illes. L’objectiu és fomentar el talent de l’arxipèlag i atraure noves audiències al cinema independent. Entre els projectes audiovisuals destaquen Els dos pous i Narú, rodats a Mallorca i Eivissa, respectivament. Entre les onze pel·lícules es determinarà el guanyador de la secció el darrer dia de l’IbizaCineFest, diumenge 9 de març.
Narú tracta la història autobiogràfica de la directora i actriu del curt, Olivia Gajetzki. La jove coneix per primera vegada el seu pare, que està enterrat al cementeri.
Teresa Comellas, de l'IES Josep Maria Quadrado de Ciutadella, ha tret un 9,878 i ha rebut, en companyia d'altres 19 alumnes, un reconeixement per part del Govern