Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Se n'han establert punts de recollida en tots els municipis de l'illa d'Eivissa
I com a totes les illes, a Eivissa també s’ha fet feina avui dilluns recollint material humanitari per a València. La societat eivissenca s’ha abocat des de primera hora del matí a portar coses per als damnificats de la DANA.
A Eivissa s’han establert punts de recollida a tota l’illa, en localitats com Sant Josep, Santa Eulària, Jesús o al passeig de Vara de Rey de Vila. Els camions estan fent viatges al centre logístic de l’empresa Punkytrans.
Avui ha estat jornada de recollida de material humanitari i possiblement divendres se n’organitzi una altra.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Al tram que connecta l'autopista amb el Molinar
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa