Desallotgen un hotel d’Alcúdia per un incendi a la sala de màquines
Els turistes de l'establiment asseguren que no han sonat les alarmes contra incendis

L'hora bona va arribar a les onze de la nit, amb fins a 50 estels per hora. Un fenomen que causa sensació a les xarxes i que s'estendrà fins al 23 d'agost
Prop de 700 persones s’aplegaren aquest dimarts 12 d’agost al poliesportiu municipal Mateu Cañellas d’Inca per observar el fenomen dels Perseids. Experts de la Fundació de les Ciències de l’Espai assessoraren els assistents.
D’horabaixa, el poliesportiu de la capital del Raiguer ja era ple de centenars de persones disposades a gaudir de l’espectacle. Tallers impartits per la Fundació de Ciències de l’Espai i de la Terra, tant per guiar en l’observació de l’eclipsi de l’any que ve, com per millorar la visió i captació de les conegudes com a llàgrimes de Sant Llorenç.
I tot això, des d’una ubicació ben estudiada. L’hora bona va arribar a les onze de la nit, amb fins a 50 estels per hora. Un fenomen que causa sensació a les xarxes i que s’allargarà fins al 23 d’agost.
Els turistes de l'establiment asseguren que no han sonat les alarmes contra incendis
S'ha detectat en un cavall de Maó. Es transmet per picada de moscard i pot afectar les persones
N'han trobat les despulles mortals en una platja de Lombok
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu