Graduació excepcional de final de promoció d’uns 1.500 estudiants de la UIB a l’estadi de Son Moix
IB3 retransmetrà en directe la cerimònia a través del web IB3.org/directe
L'hora bona va arribar a les onze de la nit, amb fins a 50 estels per hora. Un fenomen que causa sensació a les xarxes i que s'estendrà fins al 23 d'agost
Prop de 700 persones s’aplegaren aquest dimarts 12 d’agost al poliesportiu municipal Mateu Cañellas d’Inca per observar el fenomen dels Perseids. Experts de la Fundació de les Ciències de l’Espai assessoraren els assistents.
D’horabaixa, el poliesportiu de la capital del Raiguer ja era ple de centenars de persones disposades a gaudir de l’espectacle. Tallers impartits per la Fundació de Ciències de l’Espai i de la Terra, tant per guiar en l’observació de l’eclipsi de l’any que ve, com per millorar la visió i captació de les conegudes com a llàgrimes de Sant Llorenç.
I tot això, des d’una ubicació ben estudiada. L’hora bona va arribar a les onze de la nit, amb fins a 50 estels per hora. Un fenomen que causa sensació a les xarxes i que s’allargarà fins al 23 d’agost.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
IB3 retransmetrà en directe la cerimònia a través del web IB3.org/directe
Segons les primeres informacions, les flames han començat just davall de les plaques solars
La proposta de la companyia holandesa Panama Pictures combina dansa, circ i música sobre una plataforma flotant