Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El centre ja fa 15 anys que està en funcionament i és la millor teràpia contra les patologies mentals
La Florida ha obert aquest dimarts matí les portes a familiars i amics. Han conegut l’espai de la mà dels mateixos usuaris, que els han introduït al seu lloc de feina, a la seva rutina i al seu dia a dia, sense deixar-se cap detall. Una manera de recollir els fruits de la seva feina diària al camp, a l’hort i al galliner, en família.
El centre -que gestiona la Fundació per a Persones amb Discapacitat– ja fa 15 anys que està en funcionament, i és la millor teràpia contra les patologies mentals. Es mantenen actius, socialitzen, aprenen… i tot a l’aire lliure. Però no només desenvolupen activitats relacionades amb l’agricultura ecològica, també en fan d’altres com fusteria, manualitats o tallers d’aromàtica. I tot plegat, per ells, esdevé una teràpia.
La Florida és un espai vital, ara mateix, per a una quinzena de persones, i les portes obertes són una manera de mostrar-les al món i de trencar l’estigma que encara genera la salut mental.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061