Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Els líders i candidats de les diferents formacions polítiques aprofiten per reposar forces abans de la Nit Electoral de demà
Després de 8 dies de campanya electoral, els líders i candidats de les diferents formacions polítiques aprofiten per reposar forces abans de la Nit Electoral de demà. Avui és jornada de reflexió i no es pot demanar el vot.
El president del Govern en funcions, i candidat socialista, Pedro Sánchez, ha presidit la reunió del Comitè de Coordinació de la situació a Catalunya que s’ha celebrat a La Moncloa. Just després, Sánchez tenia previst acabar de passar el dia amb la seva família.
El candidat del Partit Popular a la presidència del Govern, Pablo Casado, ha passat la jornada de reflexió amb la seva dona a Barcelona, on tenia un compromís personal. Abans, Casado s’ha reunit amb la direcció del PP de Catalunya per analitzar la situació electoral.
El candidat d’Unides Podem, Pablo Iglesias, ha dedicat la jornada de reflexió a passejar amb els seus cans. Així ho ha assenyalat en el seu compte de Twitter. Iglesias ha aprofitat la piulada per agrair també la tasca que han fet els seus col·laboradors durant la campanya.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc