Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

La Guàrdia Civil ha hagut de rescatar dos excursionistes, de 16 i 19 anys, que s'han desorientat per mor de la boira al Puig Tomir
El fred, la neu, que s’ha deixat veure a partir dels 700 metres, i també el vent han complicat la jornada a la serra de Tramuntana. La Guàrdia Civil ha hagut de rescatar dos excursionistes, de 16 i 19 anys, que s’han desorientat per mor de la boira al Puig Tomir. Voluntaris de Protecció Civil d’Escorca i la Guàrdia Civil -amb l’Equip de Rescat de Muntanya- els han localitzat.
Altres dues persones que feien barranquisme al Salt del Molinet, a Pollença, han hagut de ser rescatades. En devallar fent ràpel han quedat penjant i han necessitat de l’actuació. Cap dels rescatats ha patit ferides.
Les baixes temperatures, al voltant dels dos graus, han deixat algunes nevades avui a la serra. Això sí han estat testimonials.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys