Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Els trajectes marítims entre les Pitiüses s'han efectuat amb normalitat
A Formentera, jornada de fort vent i intenses pluges, però per sort no s’han hagut de lamentar danys, ni s’han produït incidències destacables.
Tot i això, l’illa ha decidit extremar les precaucions i s’ha decretat l’índex de Gravetat 1. Els bombers es troben en prealerta i la Policia Local ha reforçat els torns per tal d’atendre possibles Els.
Al port de la Savina els trajectes marítims s’han efectuat amb normalitat. Només s’han cancel·lat puntualment alguns vaixells. Això no ha suposat grans problemes pels usuaris que en aquesta època de l’any compten amb un gran nombre de connexions entre les Pitiüses. La preocupació principal entre els viatgers ha estat la mala mar.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat