Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La temperatura màxima oscil·larà entre els 13 i 16 ºC
Agata Sierszecka, CIUTADELLA
143La setmana ha començat amb un canvi de temps, amb pluja feble a la meitat sud i al ponent de Mallorca i a Eivissa i Formentera. Aquest canvi de temps ha arribat associat a l’entrada de vent de component est, més humitat i una petita baixa pressió al nord d’Àfrica.
El capvespre continuarem amb el cel cobert, sobretot a Eivissa i abona part de Mallorca. A Menorca i extrem nord de Mallorca tindrem el cel una mica més clar. El vent serà de l’est, moderat a les Pitiüses, hi haurà maror a l’est. La temperatura màxima no canviarà, oscil·larà entre els 13 i 16 ºC.
Demà
Hi haurà més clarianes en general, sobretot al nord de les Balears. No deixarà de fer frescor, però la temperatura té tendència a pujar. La mínima ho farà a les Pitiüses, però encara hi haurà gelades puntuals a Mallorca. De dia la màxima se situarà entre els 15 i els 17ºC. El vent seguirà de llevant fluix.
Dimecres i dijous
L’anticicló guanyarà terreny i, amb ell, el temps serà tranquil en conjunt. Seran dies assolellats amb qualque nigul baix i presència de boira a primera hora en zones interiors. La màxima serà suau, amb valors de fins a 18ºC i de nit, l’ambient serà fred amb qualque gelada puntual a Mallorca.
Divendres
Serà un dia de canvis. El vent serà de component nord, entrarà de mestral a Eivissa i el ponent de Mallorca amb cops moderats. A Menorca entrarà de tramuntana amb cops forts a partir de migdia. El vent farà baixar el termòmetre, principalment a Menorca i no tant a la resta. La situació marítima s’alterarà amb les hores a la costa orientada al nord. No s’esperen precipitacions.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja