Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    
    
    
        
Les negociacions i operacions per a tancar la plantilla començaren al dematí i acabaren quasi a la mitja nit
                            
                            La de dilluns no va ser una nit qualsevol. Era 5 d’octubre i es tancava a les 23:59 el plaç per a inscriure jugadors. A les oficines del Reial Mallorca es va viure la jornada amb molta activitat des de primera hora. Les negociacions i operacions començaren el dematí amb els representants d’Amath Ndiaye i continuaren la resta del dia amb els agents d’Ante Budimir.
Les càmeres d’IB3 Televisió varen ser testimoni de com es vivía a les oficines del club cada instant de les darreres hores d’un mercat diferent.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
                        
                    S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes