Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

L'artanenc perd vuit minuts i un lloc a la general. Pogacar també sucumbeix i el nou líder és el danès Jonas Vingeggard
L’asfalt francès ha estat testimoni d’una d’aquelles etapes que fan afició. Un dia en el qual s’ha demostrat que la valentia té premi. L’equip Jumbo ha agafat la inciativa de ben prest, i ha començat una successió d’atacs contra Pogacar al mític Col del Galibier. Aquí, el líder de la cursa ha aguantat totes les envestides. De fet, Pogacar ha arribat a atacar, però finalment ha pagat l’esforç amb la pèrdua de l’etapa i pot ser del Tour. El danès Jonas Vingegaard ha recollit el fruit dels atacs dels seus companys, i ell ha fet l’estocada definitiva. Atac a 5 quilòmetres de meta que l’han servit per guanyar l’etapa i agafar el maillot groc que perd Pogacar, que ara és tercer a dos vint-i-dos del danès. Ha estat un dia molt dur per Enric Mas, que no ha tengut forces i ha deixat escapar gran part de les seves aspiracions a la ronda gala. El mallorquí s’ha deixat més de vuit minuts, i ara és desè a 7 minuts i 7 segons del podi. Demà tocarà una altra gran etapa, la segona als Alps que acabarà a l’Alpe d’Huez.
Finalitzada l’etapa d’avui, Enric Mas no ha sabut explicar les raons del seu esfondrament físic i no ha descartat que fos per problemes de salut.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13