Ha mort Xisco Quesada, el jove mallorquí que va commoure les xarxes mostrant el seu dia a dia amb el càncer
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
La cita es repetirà el pròxim dissabte i vos hi podeu inscriure per donar una mà
Es passen de mans a mans, en cadena, la majoria sense conèixer-se, branques esqueixades d’alzines, murtes, teixos i boixos. La quarantena de voluntaris que ha donat la primera mà als responsables del jardí naturalista Germà Macià Ripoll de Lluc no s’han aturat durant tot el matí per retornar la fesomia a un espai místic. Els inicis del jardí es remonten a l’any 1956 quan els religiosos l’utilitzaven com a lloc de repòs i de meditació. Actualment compta amb més de mil espècies endèmiques de la flora balear.
La part herbòria juntament a les plantes de sotabosc són les que se n’han dut la pitjor part de la malmenada de Juliette. Aquesta trituradora és fonamental per aprofitar al màxim el recurs que s’ha perdut en lloc de cremar-lo.
Els responsables asseguren que la darrera gran nevada que es recorda de l’any 1985 no va fer tant de mal.
Dissabte que ve hi ha convocada una nova jornada de voluntariat a la qual vos podeu inscriure per donar una mà. A les xarxes socials hi trobareu el seu contacte.
Esperen que en dos mesos el jardí recuperi la nova normalitat, tot i que els voltants de la finca del Santuari es torbarà anys.
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals