El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Aliança Mar Blava ha aconseguit aturar fins ara 4 projectes d'explotació petrolífera
En els darrers 4 anys, les plataformes que lluiten contra les prospeccions d’hidrocarburs han aconseguit aturar fins a 4 projectes d’explotacions petrolíferes en la mar Balear. Però n’hi ha encara 12 damunt la taula, promogudes per l’empresa Cairn Energy.
Se n’ha parlat aquest divendres a unes jornades organitzades pel Consell de Mallorca. El secretari d’Aliança Mar Blava, Carlos Bravo, ha parlat de la feina que s’està fent per protegir el corredor de migració de cetacis, conegut també com àrea ZEPIM. El desembre, el Ministeri de Medi Ambient el podria declarar zona d’Especial Protecció.
Tot i així, des de la plataforma són crítics amb la política energètica del govern espanyol i demanen l’aprovació d’una llei que prohibeixi de manera definitiva les prospeccions a la Mediterrània.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals