El grup popular de cantaires de Maó Va Gros celebra enguany 15 anys
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer

L'artista José Aranda ret un homenatge a l'escriptor i humanista austríac Stefan Zweig que proposa reflexionar sobre l'Europa que volem
L’humanista Stefan Zweig és la llum i l’inspirador d’aquesta mostra on tampoc no hi falta el rostre del pintor britànic, Francis Bacon.
Quadre a quadre anam recorrent una Europa convulsa: Londres i la reina d’Anglaterra feta decadència, Nova York en flames, Viena, Cibeles, Roma, immigrants i la jihad a París… ‘Una altra Europa, d’altres mons’ és un recorregut tenebrós, això sí, fet en color. Una Europa gelada i desèrtica en què encara hi ha un bri d’esperança.
L’exposició es podrà visitar a la Galeria Aina Pastor de Palma fins al 30 de juny.
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
La del Budoka, cinc vegades campiona d'Espanya, participa en l'Europeu juvenil en pocs dies