Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
Els partits d'esquerra han reprès avui les negociacions en una reunió que ha començat a mitjan dematí
La consellera de Turisme en funcions i candidata de MÉS per Mallorca al Consell no ha volgut fer declaracions avui dematí sobre l’estat de les negociacions. Sí que ha parlat la número dos dels eco sobiranistes al Parlament, Fina Santiago, a les xarxes socials. Santiago publica les demandes de MÉS per arribar a un acord de govern. Destaquen que el Partit Socialista renunciï al segon cinturó, després de l’experiència de Llucmajor a Campos; així com la presidència del Parlament i el senador autonòmic. El candidat socialista a la batlia de Palma, José Hila, ha negat al programa Al Dia d’IB3 Ràdio que paralitzar les obres del segon cinturó estigui, ni tan sols, damunt la taula.
El negociador de MÉS per Mallorca, Miquel Gallardo, també justificava a través de les xarxes socials la seva exigència de limitar els creuers a Palma. Una opció que José Hila rebutja. Amb tot, el socialista confia que les negociacions acabaran en bon port.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca