Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

El batle de Palma ha assegurat que la majoria han complert amb els protocols de vacunació
El batle de Palma, José Hila
21El batle de Palma, José Hila, ha qualificat de “inacceptable” que alguns alcaldes s’hagin vacunat contra la COVID-19 malgrat no pertànyer al primer grup de vacunació.
Segons ha expressat Hila, en un missatge a través de Twitter, “els batles treballen a peu de carrer i prop dels veïns, i un dels seus deures és donar exemple”. Per això, ha continuat, “no és acceptable que alguns s’hagin vacunat sense que els toqui”.
En aquesta línia, ha posat l’accent que, malgrat això, “la immensa majoria” dels batles “no ho han fet i esperen el seu torn”.
Los alcaldes trabajamos a pie de calle y cerca de los vecinos, y uno de nuestros deberes es dar ejemplo. Por eso no es aceptable que algunos se hayan vacunado sin que les toque, la inmensa mayoría no lo hemos hecho y esperaremos nuestro turno.
— Jose Hila (@hila) January 23, 2021
Dimiteix el cap de l’Estat Major de la Defensa, vacunat abans d’hora
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici