Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Amengol confia a obrir "el procés de diàleg que mai s'hauria d'haver trencat" dia 2 d'octubre
141
L’exbatle i actual regidor d’Urbanisme de Palma, José Hila, ha estat triat secretari general dels socialistes de Palma amb el suport del 96,21% dels delegats assistents al setè congrés.
“Palma necessita que aquesta legislatura no sigui part de l’alternança política perquè quan els socialistes governen, la ciutat avança i es modernitza”, ha dit Hila, segons ha informat el PSOE en una nota de premsa.
Per la seva part, la presidenta del Govern balear i secretària general del PSIB, Francina Armengol, ha assegurat, segons recull l’agència Efe, que el dia 2 d’octubre és necessari començar “el procés de diàleg que mai s’hauria d’haver trencat”, en al·lusió al referèndum promogut per la Generalitat de Catalunya i suspès pel Constitucional.
“Els socialistes tenim una bona proposta, com és una aposta clara per una Espanya federal i plurinacional, que reconegui les diferents identitats i la diversitat, fent un camí junts perquè junts estem millor”, ha dit Armengol en la clausura del setè congrés dels Socialistes de Palma.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears