Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Aquesta operació contra una xarxa internacional s'ha desenvolupat a Madrid i Barcelona i s'esperen més de 50 detinguts
Imatge d'arxiu.
12La Policia Nacional ha detingut l’empresari José Luis Moreno en una operació que continua oberta contra una xarxa internacional de malversació i blanqueig de capitals, segons han informat fonts policials.
L’arrest de l’empresari s’ha produït aquest dimarts a Madrid, en una operació que està sota secret de sumari, desenvolupada per la Unitat Central de Delinqüència Econòmica i Fiscal (UDEF) de la Prefectura Superior de Policia en col·laboració amb la Guàrdia Civil de Barcelona.
A l’empresari se l’acusa dels delictes d’estafa i blanqueig de capitals. Aquesta operació contra una xarxa internacional s’ha desenvolupat a Madrid i Barcelona i s’esperen més de 50 detinguts, segons han informat a fonts de la investigació.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys