Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Aquesta operació contra una xarxa internacional s'ha desenvolupat a Madrid i Barcelona i s'esperen més de 50 detinguts
Imatge d'arxiu.
28La Policia Nacional ha detingut l’empresari José Luis Moreno en una operació que continua oberta contra una xarxa internacional de malversació i blanqueig de capitals, segons han informat fonts policials.
L’arrest de l’empresari s’ha produït aquest dimarts a Madrid, en una operació que està sota secret de sumari, desenvolupada per la Unitat Central de Delinqüència Econòmica i Fiscal (UDEF) de la Prefectura Superior de Policia en col·laboració amb la Guàrdia Civil de Barcelona.
A l’empresari se l’acusa dels delictes d’estafa i blanqueig de capitals. Aquesta operació contra una xarxa internacional s’ha desenvolupat a Madrid i Barcelona i s’esperen més de 50 detinguts, segons han informat a fonts de la investigació.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061