Hem parlat amb el central abans del duel a Cornellà contra l'Espanyol
José Manuel Arias Copete és un futbolista que transmet, per damunt de tot, confiança. Una qualitat que, juntament amb la seva entrega, li ha assegurat un lloc a l’onze titular durant gran part de la temporada. “Copete” s’ha guanyat la confiança d’Aguirre al centre de la defensa, malgrat arribar al Mallorca sense experiència a Primera Divisió. Fa 2 anys jugava a 2B, i enguany és una peça fonamental del vuitè classificat de Primera Divisió.
Les darreres setmanes la seva presència a l’onze s’ha vist reduïda respecte de l’inici de curs, però Copete s’ho pren amb filosofia. Igual que la possibilitat de jugar a Europa si la tendència de l’equip continua igual. L’afició somia, però Copete és prudent.
La visita a Cornellà per enfrontar-se a l’Espanyol és la següent aturada al calendari mallorquinista. Després de 4 derrotes consecutives enfora de Son Moix, l’equip vol aprofitar les febleses del rival, el segon pitjor local de la categoria i tornar a sumar com a visitant.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto