Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pren avui possessió del seu càrrec
97
José Manuel Pérez Tornero és ja el nou president executiu d’RTVE, després de jurar el seu càrrec en un acte celebrat aquest divendres a la Sala dels Passos Perduts del Congrés dels Diputats.
El nou responsable de la corporació ha pres possessió del seu lloc juntament amb els altres nou membres del Consell d’Administració: Elena Sánchez, José Manuel Martín Medem, Carmen Sastre, Jenaro Castro, Juan José Baños, Roberto Lakidain, Ramón Colom, Consuelo Aparicio i Concepción Cascajosa.
La presidenta del Congrés, Meritxell Batet, ha rebut al president i als consellers d’RTVE i ha obert l’acte per a donar la paraula al lletrat major de les Corts Generals, que ha llegit l’acord del Ple del Congrés pel qual es designa a José Manuel Pérez Tornero com a president de la Corporació. Ell ha estat el primer a pronunciar la fórmula d’acatament a la Constitució.
A continuació, el lletrat major ha llegit l’acord del Ple del Congrés pel qual es va elegir als sis consellers: Elena Sánchez Caballero, José Manuel Martín Medem, Carmen Sastre, Jenaro Castro i Juan José Baños. Després de jurar o prometre el seu càrrec, s’ha repetit la mateixa fórmula amb els quatre consellers designats pel Senat: Roberto Lakidain, Ramón Colom, Consuelo Aparicio i Concepción Cascajosa.
A l’acte han assistit la presidenta del Senat, membres de les Meses de totes dues Cambres, portaveus dels grups parlamentaris del Congrés dels Diputats i la ministra d’Hisenda i portaveu del Govern, María Jesús Montero.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare