Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Pren avui possessió del seu càrrec
85
José Manuel Pérez Tornero és ja el nou president executiu d’RTVE, després de jurar el seu càrrec en un acte celebrat aquest divendres a la Sala dels Passos Perduts del Congrés dels Diputats.
El nou responsable de la corporació ha pres possessió del seu lloc juntament amb els altres nou membres del Consell d’Administració: Elena Sánchez, José Manuel Martín Medem, Carmen Sastre, Jenaro Castro, Juan José Baños, Roberto Lakidain, Ramón Colom, Consuelo Aparicio i Concepción Cascajosa.
La presidenta del Congrés, Meritxell Batet, ha rebut al president i als consellers d’RTVE i ha obert l’acte per a donar la paraula al lletrat major de les Corts Generals, que ha llegit l’acord del Ple del Congrés pel qual es designa a José Manuel Pérez Tornero com a president de la Corporació. Ell ha estat el primer a pronunciar la fórmula d’acatament a la Constitució.
A continuació, el lletrat major ha llegit l’acord del Ple del Congrés pel qual es va elegir als sis consellers: Elena Sánchez Caballero, José Manuel Martín Medem, Carmen Sastre, Jenaro Castro i Juan José Baños. Després de jurar o prometre el seu càrrec, s’ha repetit la mateixa fórmula amb els quatre consellers designats pel Senat: Roberto Lakidain, Ramón Colom, Consuelo Aparicio i Concepción Cascajosa.
A l’acte han assistit la presidenta del Senat, membres de les Meses de totes dues Cambres, portaveus dels grups parlamentaris del Congrés dels Diputats i la ministra d’Hisenda i portaveu del Govern, María Jesús Montero.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou