Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Diu que contiua confiant en la justícia
José Tirado assegura que no va beneficiar el Grup Cursach des d’Acotur, l’associació que presideix, ni tampoc no va coaccionar testimonis, com havien denunciat diversos empresaris de Magaluf.
Atribueix aquesta acusació a una venjança per haver anat contra el ‘mamading’. El president d’Acotur diu que ja sabia que el detendrien, perquè, manifesta, ho havien anunciat aquests testimonis a locals de Magaluf. Després de declarar davant el jutge, va ingressar a presó preventiva.
Tirado va coincidir en el mateix mòdul que Tolo Cursach i Tolo Sbert. Diu que Cursach feia dies que era a la presó, però estava totalment integrat i tenia el respecte dels interns i funcionaris. El jutge Penalva el va deixar en llibertat després d’aportar documentació d’Acotur.
Tirado ha reprès el seu càrrec de president de l’associació i aquest dijous ha demanat a l’Ajuntament de Calvià una mesa de diàleg per anar contra pràctiques com els aldarulls d’aquest cap de setmana a Magaluf.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia