Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Han comptat amb el vot de gairebé tots els grups, l'abstenció d'El Pi i el vot contrari de Vox i Ciutadans
249
El Parlament ha triat avui dijous José Vicente Marí Bosó, del PP, i Vicenç Vidal, de MÉS per Mallorca, com a nous senadors autonòmics, una proposta que ha comptat amb el vot de gairebé tots els grups, l’abstenció d’El Pi i el vot contrari de Vox i Ciutadans. En total, els nous senadors han comptat amb 44 vots a favor, 8 en contra i 3 abstencions.
El portaveu de Ciutadans, Marc Pérez-Ribas, s’ha oposat a la designació de Vidal i al fet que el Parlament “enviï” a Madrid a un representant d’un grup nacionalista que ha assumit en el seu moment el seu càrrec de conseller del Govern apel·lant al dret a l’autodeterminació.
Jorge Campos, portaveu de Vox, ha acusat la presidenta del Govern, Francina Armengol, de “comprar” la seva cadira com a presidenta a canvi de la “cadira” d’un grup independentista, MÉS per Mallorca, al Senat.
Finalment, el portaveu d’El Pi, Jaume Font, ha dit que el sistema d’elecció dels dos senadors autonòmics és “anacrònic” i, en la seva opinió, haurien de ser seleccionats per la majoria del Parlament, no només pels dos grups majoritaris, PP i PSIB. Font ha considerat que els senadors autonòmics haurien de ser persones de reconegut prestigi de la societat balear.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat