Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
Ho fa, diu, per mor de la incertesa que planeja sobre la investidura de Pedro Sánchez
Josep Borell renuncia a l’acta d’eurodiputat per continuar com a ministre d’Afers Exteriors en funcions… Ho fa, diu, per mor de la incertesa que planeja sobre la investidura de Pedro Sánchez.
Borell ha comparegut aquest dimecres migdia al Parlament Europeu per fer aquest anunci. És una decisió, assegura, que ha pres d’acord amb el president del Govern.
L’actual ministre d’Afers Exteriors en funcions ha deixat la porta oberta, en qualsevol cas, a tornar a Brussel·les més endavant com a membre de la Comissió Europea, una institució que ostenta el poder executiu a la Unió Europea.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
El jaleo ha omplert de cavalls, caixers, alegria i molta gent la plaça de la Constitució