Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
El soci extern d'Armengol critica les maneres del Govern i exigeix que la modificació de la norma inclogui aspectes mediambientals
198
El diputat de Més per Menorca, Josep Castells, s’ha mostrat molt crític amb la manera com el seu grup, que dona suport a la presidenta Armengol sense estar dins el Govern, s’ha assabentat de la modificació de la Llei de Turisme. Uns canvis que l’Executiu va fer públics a Madrid, a la fira turística Fitur, sense comunicar-ho a la formació. “Ho trob poc seriós, jo puc entendre que les passes inicials per adaptar la norma, el que fa ara el conseller Negueruela amb els agents socials, es facin amb discrecció. El que no té sentit és que, abans d’aquesta feina, s’anunciï això a bombo i plateret a Madrid. És incoherent, han revertit l’ordre lògic de treball”, ha lamentat Castells en una entrevista a l’Informatiu Matí d’IB3 Ràdio.
“El Govern no ens ha telefonat ni ens ha citat per cap reunió i, al cap i a la fi, el contingut de la nova Llei de Turisme l’haurem de decidir entre tots els grups parlamentaris”, ha recordat el menorquinista, a la vegada que ha instat l’Executiu a aprofitar per fer un canvi més ambiciós de la norma. “El que han publicat fins ara els mitjans de comunicació ens sembla positiu, però parlam de dos o tres articles. Perquè no aprofitem per canviar aspectes que s’han estat reclamant històricament? Aquesta és la gran pregunta”. Josep Castells ha posat com a exemples la inclusió de clàusules d’eficiència energètica i l’estalvi d’aigua. “Fins ara, la modernització dels hotels ha consisitit a deixar-los incomplir la normativa urbanística si modernitzaven l’establiment. Això no és seriós, ni propi d’un país civilitzat. Em preocupa que es parli de modificar una llei sense tenir en compte aquests aspectes mediambientals”, ha conclòs el diputat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància