Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

La institució reconeix, així, la trajectòria d'aquests dos artistes menorquins i l'aportació que cadascun ha fet durant la seva vida al llenguatge de la pintura
Els pintors menorquins Josep Vives i Matias Quetglas han rebut, aquest dissabte dematí, les Medalles d’Honor de la Reial Acadèmia de les Belles Arts de Sant Sebastià de les Illes Balears.
La institució reconeix, així, la trajectòria d’aquests dos artistes i l’aportació que cadascun ha fet durant la seva vida al llenguatge de la pintura.
Josep Vives per ser el mestre en l’exercici de les natures mortes i donar vivacitat i fer sensible allò que no ho és. I a Matias Quetglas per propiciar el salt a la modernitat i crear un vincle de la tradició menorquina amb els llenguatges contemporanis de la pintura i l’escultura.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061