Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Haurà d'entregar el passaport, no podrà sortir de França i haurà de fitxar una vegada per setmana a una comissaria
Fotografia d'arxiu (Vitòria, 25/10/2001) de l'històric dirigent de l'organització terrorista ETA José Antonio Urrutikoetxea Bengoechea, àlies Josu Ternera, que ha estat detingut avui a França. En la imatge, Josu Ternera en el Parlament basc l'any 2011. / EFE-David Aguilar
35L’històric dirigent etarra José Antonio Urrutikoetxea, Josu Ternera, ha quedat avui dimecres en llibertat sota control judicial per decisió del Tribunal d’Apel·lació de París.
Urrutikoetxea, que va ser detingut al maig als Alps francesos, ha de lliurar el seu passaport, no podrà sortir de França i haurà de fitxar una vegada per setmana a una comissaria del centre de París.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç